INTERVAL MIX WORKOUT



Intervalni način vježbanja je jedan od najboljih i najkompletnijih načina treniranja. Namjenjen je svima budući da se vježbe kao i način izvođenja i opterećenje mogu individualno dozirati, a omogućava razvoj sposobnosti potrebnih za optimalno funkcioniranje organizma. Provodi se izvođenjem raznovrsnih, jednostavnih vježbi u intervalnom načinu rada pri čemu se izmjenjuju intervali nižeg i višeg intenziteta rada. Najpoznatiji su Tabata, HIIT...Izvrstan za sve koji se vole dobro oznojiti i u kratkom vremenu odraditi vježbe za cijelo tijelo.


CILJ TRENINGA: poboljšanje izdržljivosti, snage mišića cijelog tijela, povećanje fleksibilnosti koštano-zglobnog sustava; poboljšanje stabilnosti i ravnoteže cijelog tijela, a zbog povećane energetske potrošnje učinkovito se pomaže u održanju poželjne tjelesne težine
INTENZITET TRENINGA: umjereni, viši do visoki intenzitet - ovisi o individualnom angažmanu vježbača/ice
SLOŽENOST KOREOGRAFIJE: bez koreografija
KOME JE NAMIJENJEN TRENING: svima - početnicima i naprednijim vježbačima
STRUKTURA SATA: trening se provodi u uspravnom položaju i na prostirci u raznim pozicijama
Zagrijavanje cca. 5-10 min, ciljane vježbe za cijelo tijelo 15-20 minuta; istezanje i opuštanje cca. 5 minuta
POTREBNI REKVIZITI: bučice težine 1-2 kg ovisno o mogućnostima vježbača (može i nešto teže ako možete); prostirka (ili neka zamjena za nju); 2 krpice/stara ručnika/nešto što se dobro kliže po podu; zid ili neka čvrta ravna podloga širine cca. 70 cm; ručnik i bočica s vodom


OSNOVNE INFORMACIJE O NAČINU ODRŽAVANJA TRENINGA

  • Treninge održavamo u realnom vremenu preko Zoom aplikacije. Kako preuzeti aplikaciju (ako trebate pomoć) možete pročitati ovdje

  • Trening počinje točno u navedeno vrijeme, a "puštanje" na trening počinje 5 minuta prije početka treninga

  • Trajanje jednog treninga je 35 minuta

  • Voljeli bismo da imate upaljenu kameru kako bismo mogli pratiti vaše vježbanje i po potrebi vas korigirali. Zvuk imate upaljen na početku i na kraju treninga, a za vrijeme trajanja treninga možete sami isključiti mikrofon ili to učini voditelj za sve prisutne

  • Vi birate koliko treninga u tjednu želite vježbati i koji su to treninzi

  • Treninzi se snimaju pa ćete, nakon što vam voditelj isključi mikrofon, trebati potvrditi da se slažete sa snimanjem. Na snimci se ne vidi i ne čuje nitko osim voditelja. Pristup snimci, za sve koji nisu stigli na trening, a platili su ga, može se zatražiti sljedeći dan. Snimke treninga mogu se pregledavati (i vježbati uz njih) do kraja tekućeg tjedna (do nedjelje u 23:59), nakon čega se snimke više nisu dostupne

  • Krajem tjedna ili najkasnije u ponedjeljak potrebno je izvršiti uplatu za željeni broj trening u nadolazećem tjednu ili javiti koje treninge u tom tjednu želite vježbati (za one koji plaćaju mjesečnu članarinu). Potvrdu o uplati i informaciju o treninzima koje želite vježbati pošaljete na naš e-mail: kintore@kintore.hr ili na WhatsApp 091/30 636 30, a mi vam povratno pošaljemo račun i linkove za odabrane treninge u tom tjednu

  • U opisu programa je navedeno s kojim rekvizitima se radi na satu pa bi bilo dobro da ih imate u pripremi

  • Ako imate nekih zdravstvenih problema konzultirajte se se svojim liječnikom.
    Vježbate na vlastitu odgovornost.




KONTAKT


mail
facebook instagram