BTLS - Bedra-Trbuh-Leđa-Stražnjica

  Vrlo tražen i popularan program u kojem se ciljano rade vježbe za toniranje i oblikovanje navedenih mišićnih skupina. Ovaj trening koji traje 60 minuta namjenjen je svima budući da nema skakanja, trčanja i zahtjevnih koreografija. Vježbe se mogu prilagoditi i osobama koje imaju lakših problema s koštano-zglobnim sustavom. Raznovrsni koraci, vježbe i rekviziti svaki trening čine drugačijim što je dinamično, zabavno i vrlo efikasno.

CILJ TRENINGA: poboljšanje snage i elastičnosti navedenih mišićnih skupina (mišića trbuha, leđa, nogu i stražnjice), povećanje fleksibilnosti koštano-zglobnog sustava; poboljšanje stabilnosti i ravnoteže cijelog tijela. Zbog rada velikih mišićnih skupina poboljšava se i energetska potrošnja što pomaže u održanju poželjne tjelesne težine
INTENZITET TRENINGA: umjereni do viši intenzitet
SLOŽENOST KOREOGRAFIJE: bez koreografija
KOME JE NAMIJENJEN TRENING: svima - početnicima, ali i naprednijim vježbačima uz zamjenu pojedinih vježbi osobama koje imaju problema s koljenima
STRUKTURA SATA: trening se provodi u uspravnom položaju i na prostirci u raznim pozicijama
Zagrijavanje cca. 10-20 min, ciljane vježbe za navedene mišićne skupine cca. 30-40 minuta; istezanje i opuštanje cca. 5-10 minuta
POTREBNI REKVIZITI: prostirka (ili neka zamjena za nju); bučice (0,5 - 2,5 kg prema osobnim mogućnostima); štapovi/kišobran/drška metle; loptice/veliki, malo čvršći balon; 2 krpice/stara ručnika/nešto što se dobro kliže po podu; ručnik i bočica s vodom


OSNOVNE INFORMACIJE O NAČINU ODRŽAVANJA TRENINGA

  • Treninge održavamo u realnom vremenu preko Zoom aplikacije. Kako preuzeti aplikaciju (ako trebate pomoć) možete pročitati ovdje

  • Trening počinje točno u navedeno vrijeme, a "puštanje" na trening počinje 5 minuta prije početka treninga

  • Trajanje jednog treninga je 60 minuta

  • Voljeli bismo da imate upaljenu kameru kako bismo mogli pratiti vaše vježbanje i po potrebi vas korigirali. Zvuk imate upaljen na početku i na kraju treninga, a za vrijeme trajanja treninga možete sami isključiti mikrofon ili to učini voditelj za sve prisutne

  • Vi birate koliko treninga u tjednu želite vježbati i koji su to treninzi

  • Treninzi se snimaju pa ćete, nakon što vam voditelj isključi mikrofon, trebati potvrditi da se slažete sa snimanjem. Na snimci se ne vidi i ne čuje nitko osim voditelja. Pristup snimci, za sve koji nisu stigli na trening, a platili su ga, može se zatražiti sljedeći dan. Snimke treninga mogu se pregledavati (i vježbati uz njih) do kraja tekućeg tjedna (do nedjelje u 23:59), nakon čega se snimke više nisu dostupne

  • Krajem tjedna ili najkasnije u ponedjeljak potrebno je izvršiti uplatu za željeni broj trening u nadolazećem tjednu ili javiti koje treninge u tom tjednu želite vježbati (za one koji plaćaju mjesečnu članarinu). Potvrdu o uplati i informaciju o treninzima koje želite vježbati pošaljete na naš e-mail: kintore@kintore.hr ili na WhatsApp 091/30 636 30, a mi vam povratno pošaljemo račun i linkove za odabrane treninge u tom tjednu

  • U opisu programa je navedeno s kojim rekvizitima se radi na satu pa bi bilo dobro da ih imate u pripremi

  • Ako imate nekih zdravstvenih problema konzultirajte se se svojim liječnikom.
    Vježbate na vlastitu odgovornost.




KONTAKT


mail
facebook instagram